پــ نـــ پــــ سری جدید 2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

روز اول عید چند ساعت بعد از سال تحویل یکی از آشنایان اومد خونم برا عید دیدنی. دیوان حافظ رو تو سفره هفت سین دید گفت یه فال برام بگیر. کتاب رو برداشتم گرفتم جلوش. پرسید حالا چکار کنم؟ نیت کنم؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ تو دلت تهدیدش کن تا یه غزل خوب برات بیاد



دارم با دوست دخترم حرف میزنم. مامان میگه باز داری با دختره حرف میزنی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم گوشیو میکنم تو گوشم



ماشینمو بردم کارواش. یارو اومده میگه بشورمش؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ ماشینم شنا بلد نیست آوردمش از دور ببینه ترسش بریزه!



به رفیقم می گم فردا بعد از دانشگاه بیا بریم استخر. میگه: یعنی مایو بیارم؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ مایه بیار،بی مایه فطیره



دوستم امروز توپمونو انداخت پشت بوم همسایه، بهش میگم برو یه چیزی بیار بریم بیاریمش. میگه:نردبون بیارم؟ پـَـ نـَـ پـَـ یه چندتا از اون ترقه موشکی هات بیار به خودم ببندم برم پشت بوم



توپمپ بنزین به كارگره میگم كارت سوختتو میدی؟ میگه میخوای بنزین بزنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام برم داخل دانشگاه گفتم یه كارت همرام باشه حراست گیر نده.



نشستم آهنگ گوش میدم. مامانم اومد پرسید داری آهنگ گوش میدی؟ پـَـ نـَـ پـَـ من داور مسابقه آوازم، دارم بین اینا برنده انتخاب میکنم


دوستم اومده پیشم میبینه تو فیسبوکم. میگه با فیلتر شکن اومدی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ با قند شکن اومدم


کوه بودیم امروز! زمین لیز بود. ما هم آسه آسه راهمونو گرفته بودیم داشتیم می رفتیم بالا! دختره از کنارم رد شد گفت: زمین لیزه انقدر یواش می رید؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ یواش یواش می رفتیم بهمون برسی یه وقت گم نشی


رفتم بانک نوبتم شد. طرف میگه خانم شمارتون. میگم شماره نوبتم؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ شماره موبایلتون که بهتون زنگ بزنم. میگه میخواین پول بریزین به حسابتون؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام پول بریزم به حساب شما که باهاش شارژ بخرین به من زنگ بزنین.





:: موضوعات مرتبط: sms , پ ن پ , ,
:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Mohammad
ت : پنج شنبه 29 فروردين 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی